سامانه گردش کار(WorkFlow)
گردش کار یا همان Workflow را روش و نرم افزاری برای «خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار» تعریف کرده اند که در آن، اسناد، داده ها و وظایف – بر اساس رویه ها یا مقرراتی از پیش تعیین شده – از جایی به جایی دیگر جریان می یابد.
سامانه گردش کار که توسط شرکت ایده پردازان آرتا طراحی شده است. دارای ویژگی ها و توانایی های خاصی می باشد که در زیر برخی از آنها اشاره شده است
کاهش حجم کاغذبازی اداری و کارهای روزمره ای که باید به طور دستی انجام شود
تسهیل و تسریع ارتباطات سازمانی و انسانی
کاهش اشتباه ها و در نتیجه افزایش صحت داده ها
تقویت امنیت سازمان
افزایش کارایی از طریق خودکار کردن پردازش های تجاری و حذف مراحل غیرضروری
بهبود مدیریت پردازش های تجاری از طریق شیوه های کاری استاندارد و توانایی بازرسی بهتر
بالا رفتن سطح انعطاف پذیری در سازمان
بهبود پردازش های تجاری از طریق ساده سازی آنها
ایجاد زمان مطمئن برای تحویل کالا یا سرویس تولیدی
کاهش انبارداری به حداقل
بهبود خدمات رسانی به مشتریان