رویداد استارت آپ ویکند دانشگاه خلخال در اسفند ۹۶ در شهرستان خلخال برگزار گردید.

شامگاه روز جمعه و با حضور ایده پردازان و اساتید دانشگاههای خلخال و داوران همایش استارت آپ ویکند خلخال در سومین روز خود با بخش اختتامیه رسید.

در این همایش بهروز رزمی مدیر کل فناوری و ارتباطات استان اردبیل در سخنانی ضمن مثبت ارزیابی کردن رویداد علمی گفت: انتظار می رود دانشجویان شهرستان خلخال و حاضرین در این همایش در زمینه ارتباطات و فناوری نیز با تولیدات محصول محور شایستگی های بیشتر این استارت آپ را افزایش دهند.

رزمی گفت: مرکز توانمند سازی نخبگان در محل پارک علم و فناوری استان اردبیل راه اندازی شده و امسال بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش تحقیقات و ایده ها اختصاص یافته که حمایت نخبگان در اولویت این مرکز توانمند سازی بوده و تسهیلات ارزان قیمت به ایده های محصول محور در قالب طرح های اشتغالزایی تا سقف ۱۵ میلیون تومان ارائه می شود.

دکتر حجت الله درخشان داور این استارت آپ و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال نیز در سخنانی با اشاره اقدامات انجام شده از سه ماه گذشته وبرگزاری جلسات مختلف در جهت برگزاری مطلوب این رویداد علمی گفت:قدم مثبتی در جهت ارائه ایده ها با حضور ۵۳ تیم ایده پرداز ارائه شد که دانشگاه آزاد اسلامی خلخال به عنوان دومین مجموعه بزرگ دانشگاهی استان اردبیل توانست دومین استارت آپ این استان را در شهرستان خلخال با موفقیت برگزارکند.

وی از حمایت های فرماندار خلخال و اعضای شورای تامین و سایر دستگاه ها در جهت برگزاری این همایش سه روزه علمی در خلخال قدردانی کرد.

در پایان این همایش از سوی دبیرخانه اولین استارت آپ ویکند خلخال از مدیر کل فناوری وارتباطات استان ، فرمانده سپاه خلخال ، ریاست اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای ، مدیر عامل شرکت مخابرات استان اردبیل و خلخال و جمعی از مسئولین دست اندرکار برگزاری این استارت آپ تقدیر شد.

همچنین در این همایش از تلاش سه روزه داوران در بررسی ایده ها از آقایان دکتر حجت الله درخشان ، دکتر شهامت شکوری،دکتر آرش فرهودی ، دکتر رضا زارعی، دکتر ناصر علی رمضانی، دکتر ابراهیم عطایی، دکتر علی شفقت، دکترمحمد رضا مینافر و محمد رضا شاد منامن با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

در این مراسم همچنین از مربیان مجرب استانی در حوزه برگزاری استارت آپ، خبرنگاران و کارکنان دانشگاه آزاد و اساتید دانشگاه با اهدا تندیس استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد خلخال و لوح سپاس تجلیل شد.

اجرای موسیقی زنده توسط هنرمند خلخالی ، پخش کلیپ تصاویر هوایی و مناظر خیابانی خلخال و گزارش گردشگری شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص جاذبه های گردشگری جاده خلخال به اسالم از دیگر بخش های این مراسم اختتامیه بود.

دراین رویداد علمی سه روزه تیمbabycare “بی بی کر “با عنوان طرح هد بند کودک،مقام اول در بخش ایده ها را به خود اختصاص داد و تیم های XFER با عنوان طرح نقد انتقالات کارکنان و تیم ایران بوم باعنوان گردشگری از سوی جمعیت سبز خلخال در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

www.swaukh.ir